Zwroty i reklamacje

SKŁADANIE REKLAMACJI

Co należy zrobić w celu złożenia reklamacji:

A) Wypełnij formularz reklamacji produktu.
Wzór dokumentu do pobrania tutaj: wzór formularza reklamacji

Dokument powinien zawierać następujące dane: 
- imię i nazwisko
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- nr telefonu
- numer zamówienia i nazwa produktu
- dokładny opis przyczyny reklamacji
- data zakupu

W dokumencie możesz określić, czego żądasz w ramach reklamacji. Możesz żądać wymiany na produkt wolny od wad lub odstąpienia od umowy i zwrotu kosztów produktu (w przypadku wady istotnej).

B) Napisz e-mail na adres kf-artshop@zebrowska.com i załącz do niego wypełniony formularz reklamacji produktu. Możesz pominąć ten krok i od razu wysłać formularz wraz z produktem na adres sklepu, jednak wcześniejszy kontakt mailowy ułatwi procedurę.

C) Odeślij produkt.
Przygotuj reklamowany produkt do odesłania, dołącz wypełniony formularz. Zabezpiecz produkt przed uszkodzeniem w transporcie.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Karolina Żebrowska
ul. Tylżycka 1/73
01-656 Warszawa
z dopiskiem „KF Art Shop"



ZWROT TOWARU

Jako konsument, zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Na stronie z regulaminem sklepu KF Art Shop znajdziesz wzór odstąpienia od umowy do pobrania. Wypełnij go oraz odeślij wraz z produktem na adres:

Karolina Żebrowska
ul. Tylżycka 1/73
01-656 Warszawa
z dopiskiem „KF Art Shop"

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania ani zniszczeń. Produkt należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie, najlepiej wykorzystując do tego oryginalne opakowanie (w przypadku plakatów i fotografii — kartonową tubę, w jakiej został przesłany). Produkt zniszczony lub posiadający ślady użytkowania nie może zostać zwrócony.



UWAGA — od prawa do zwrotu towaru zakupionego drogą elektroniczną są odstępstwa. Odstąpienie nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  4. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  5. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje dotyczące procedur zwrotu i reklamacji produktów znajdziesz w Regulaminie sklepu KF Art Shop.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów